asfdfgdgsasdgdhgf


gammal bild i repris men som sagt, har ingen kamera atm.

ÅÅÅÅÅÅH! jag är så sjukt taggad inför 2012! Lite segt nu såhär i början men sen så, då jälar!
Har bestämt mig för att i år ska inte en jävel få ta mer energi från mig. m-m hell no.
Ska bara va glad o positiv hela jävla året o bara blicka framåt istället för att tänka tillbaka på sånt som gjort mig ledsen o deprimerad. Visst, vissa dagar kommer vara jävligt jobbiga o man känner bara för att springa grinandes till sin mamma som en liten treåring. Men såna dagar har alla. Vi lever bara en gång så ta vara på ditt liv förfan!
eeeeeeeeeeeeh a, förövrigt börjar skolan på tisdag o jag kan väl inte påstå att jag är sådär jätte taggad alltså.
AE. Dags att börja vända på dygnet också. True dat.
O imorgon far jag o mami te södertälje en sväng. Så får se vad jag får med mig hem därifrån;-)
Fast ska jag fan äta onyttigheter o sätta på en film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0