brist på liv

ALLMÄNT...
Namn: josephine
Piercingar: tungan
Tatueringar: inte ännu
Längd: hundrasextiosex långa fina centimeter

Skostorlek: 38
Hårfärg: mörkbrun typ dåra
Är du kär i någon: nej
Önskar du att du bodde någon annanstans: OM jag gör. orka denna håla
Tänker du på självmord: neeeee
Tycker andra att du är attraktiv: fråga dom?
Vilket shampoo använder du: olika
Vilken parfym använder du: olika där med
Vad är du rädd för: clowner är läskiga
Gillar du att tvätta: NE, VADDÅ GÖR DU?
Gillar du Berg-och-Dalbana: jarå!


SENASTE...

Film du hyrde: haha minns inte
Film du köpte: minns inte
Låten du lyssnade på: shy ronnie eller vafan den nu hette
Låten du hade på hjärnan: big booty bitches hahah
Låten du laddade ner: minns inte
Personen du ringde: orkar inte kolla
TV program du tittade på: minns inte. EHEHE
Personen du tänkte på: no comment


FAVORIT...

Mat: donken ftw
Låt: vene
Sak att göra: en jävla massa!
Sport: handboll
Dryck: beror på vad man är sugen på ELLERHUR.
Kläder: typ jeans eller tights o nån tröja till de. FUCK YEA
Film: ja vänä. beror på vilket humör jag är på
Bil: lådbil vadåra?


ANTAL...

Gånger du varit kär: jadu. en eller två gånger kanske
Gånger ditt hjärta brustit: många gånger
Hjärtan brustit på grund av dej: ente fan vet väl jag
Gånger ditt namn varit med i tidningen: hahah ae no comment!
Ärr du har på kroppen: 3. nej 30.. eller nej 300


SENASTE...

Bok du läste: minns inte
Personen du fick mail av: inte fan vet jag
Personen du fick brev av: men inte fan vet jag
Personen du fick sms av: orkar inte kolla
Gången hela din familj åt middag tillsammans: aldrig


ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: inte ett jävla någe
Var det kul: jomen du visst vare de!
Hur tidigt stiger du upp: beror väl på?
Gillar du att slåss: om man är brutal som jag så är de de enda man gör kompis!
Vad ska du göra ikväll: kolla film o tjocka mig

Är du seriös: när jag måste
Vad är du allergisk mot: inget
Var har du ont: i lederna oså vidare
Använder du hårspray: Ibland.
Kan du stå på händer: för de är ju svårt?
Favorit serie: vene

Salt eller socker: socker
Gillar du ketchup: NEEEE gör du?
Är du glad nu: ne. äckligt trött o ont i hövve

Var du glad igår: aru!
Känner du någon som jobbar på sjukhus: nej
Vad dansar du till: musik?
Stockholm är: stort..?
Göteborg är: en stad? haha ett län? eller va?:$
Kan du sjunga: neee kan du?
Mer värt än guld: familj o vänner.
Spaghetti eller makaroner: same shit, different name and form. hahaha ae
Ett land jag vill besöka: thailand 
Ska bli skoj: vene. jag låter som ett emo 
Ska inte bli skoj: fan vet jag
Sparar till: inget speciellt
Väntar på: att maten ska bli klar HEHEHEHE
Pålägg som gäller: hahaha va?
Dagens dryck: te

 


Kommentarer
Postat av: emma

jag saknar dig.

2011-10-31 @ 20:47:39
URL: http://emmalouuise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0