visste du att...

Jag är livrädd för clowner
Jag har spelat handboll i 6 år
Jag vill flytta hemifrån så fort som möjligt
Jag har aldrig haft ett seriöst förhållande
Jag aldrig någonsin har varit utomlands
I min familj är vi 8 stycken, plus en hund
Jag har inget tålamod alls
Jag älskar att sjunga
Mina turnummer är 5 & 15
Jag är född 1996
Jag är inte speciellt självsäker
Jag hatar när folk glor på mig, fast jag vet att jag gör precis samma sak
Jag vill aldrig gifta mig
Jag har bara ett helsyskon
Jag har haft en chinchilla
Jag hatar programmet "Unga mödrar"
Jag har sminkat mig sen jag gick i 3an
Jag har brutit min tumme och mitt lillfinger vid olika tillfällen
Jag gillar inte att få komplimanger. vet aldrig vad jag ska svara. tack? ne.
Jag tycker Justin Bieber är snygg
Jag kan lätt uppfattas som en väldigt dryg och bitchig person
Innan jag började platta mitt hår vart jag kallad "hon med snorlent hår" "barbie håret" osv
Jag har åkt ambulans en gång i mitt liv
Jag är otroligt envis
Jag går upp 10 över 4 på vardagarna
Jag var kär i Johnny Depp förut
Jag har alltid velat ha bruna ögon
Jag tror på andar och "spöken"
När jag har tråkigt äter jag
Jag är tuggummiberoende
Jag tar ca 3 timmar på mig på morgonen för att fixa mig
Jag tar åt mig för mycket
Jag har åkt dit för inbrott och grov skadegörelse
Jag älskar min säng
Jag har gått på BUP
Jag har massa fräknar fast som mest på sommaren
Jag tycker det är snyggt med killar som är långa och brunögda





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0