om ingen tittar så syns man inte.

hej, hejsan, tja, tjenare, hejhej, chacha eller nått. godmorgon säger vi!
hemma från skolan idag med, men ganska troligt att jag far dit imorn.
det är faktist sjukt tråkigt att vara hemma egentligen. det finns ingenting att göra.
typ kolla dumburken eller sitta o dega framför datorn. i skolan är det iallafall lite mer liv än hemma.
o det är grymt härligt väder ute, o här sitter jag. på mitt rum. framför datorn..stämmer inte!
Jag har skrivit en lista på saker jag behöver, o det är en del, men jag har inga pengar!
men mamma o sivert frågade om jag ville vara "barnflicka" (?) åt mina småsyskon på sommarlovet.
jag tjänar ju en hel del på det, men vem vill sitta barnvakt på sommarlovet?
visst, fine om det hade vart jullov eller nått, men sommarlovet? HELA sommarlovet dessutom..
lite beslutsångest ellaH? mjo.
jag har lust att kolla film..men jag orkar nte.. jag har tråkigt..jättetråkigt..tråkigare än jokkmokk.
jag vill ha pengar..buhuuuu!
HEPPDEPP, HEJDÅ!


JAG VILL HA GLASS - MEN JAG HAR INGA PENGAR
JAG VILL HA GODIS - MEN JAG HAR INGA PENGAR
JAG VILL HA COLA - MEN JAG HAR INGA PENGAR
JAG VILL HA BULLAR - MEN JAG KAN INTE BAKA BULLAR OCH JAG HAR INGA PENGAR TILL HEMGJORDA FRÅN ICA
asso vad är det här.. tollirerar icket detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0