oh eh oh ah ah

tjena!
idag är alla ute på prao, o jag är hemma o äter bullar. enenenenene.
känns som att dom kommer ringa vilken sekund som helst o fråga vart fan jag håller hus nånstans.
skitsamma! helt seriöst, matchen mellan Sverige och Finland igår?! vad fan hände?
första perioden slutade ju 0-0, sen andra perioden ledde Sverige med 1-0..o vadfan hände sen?
Finland drar iväg o gör 6-1? hur fan lyckas man, Sverige? pinsamt! vi inte har någon stolthet kvar!
Finnjefflar säger jag bara.
jag har lyckats görat nått knas med datorn så den är helt fucked up.. får försöka fixa det på nått viiiiis. nångång.
seriöst, jag vill träna. jag har fan inte tränat på 100000 år, och det är INTE okej. hämta eran Icare förfan!
nu ska jag nog bara lyssna på lite skön musik o softa galet!
(måste bara tillägga att min mormor är så jävla härlig, haha!)


OLDIE!
(ser ut som att jag stryper honom, o att han har världens längsta hals bre.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0