LISTA

Namn: Josephine
Piercingar: Tungan och läppen
Tatueringar: Ingen.
Längd: Hundrasextiosex centimeter
Skostorlek: 38
Hårfärg: Brownie tiep
Fräknar: all over my face
Motto: "borta bra men helväck bäst" haha nej men jag vet inte
Kär? kanske
Önskar du att du bodde någon annanstans? OM jag gör...
Tycker du att du är attraktiv? Jag är så långt från det där ordet som man kan bli
Röker du? Ohnej.
Vilket schampo använder du? olika
Vilken parfym använder du? beror på vilken jag känner för
Vad är du rädd för? Mycke
Gillar du att tvätta? Nej, vet knappt hur man gör...
Gillar du berg- och dalbanor? heal yea

Senaste...
Filmen du hyrde?
Har verkligen ingen aning
Filmen du köpte? DET kan jag inte svara på.
Låten du hörde: minns inte
Låten du laddade ner? Minns inte
Personen du ringde? my madre
Personen som ringde dig? samma där med
TV-program du såg? minns inte
Person du tänkte på? ehehehe:$

Favorit...
Låt:
Ingen spec
Sak att göra: SOLA BADA UTE OCH GRILLA
Sport: handboll
Dryck: cola.
Kläder: Vet faktiskt inte
Film: donnoo...
Bil: haha, vet inte
Serie: ingen spec

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke?
jo
Gråtit över en flicka? Ja.
Ljugit för någon? Ja
Varit i slagsmål? Haha, back in the days
Blivit arresterad? nejdå
Träffat någon från internet IRL? ja

Antal...
Hjärtan brustet på grund av dig? Det vet jag inte.
Tjejer du kysst? Jag föredrar killar...
Gånger ditt namn varit med i tidningen? haha, några gånger

Senaste...
Boken du läste?
minns inte, haha
Personen du fick e-mail av? ingen aning
Personen du fick brev av? konfa saken
Personen du fick sms av? lämpligast att inte nämna,haha
Gången hela din familj åt middag tillsammans? long time ago

Brukar du svära mycket? för mycket
När stiger du upp på morgonen? halv fem
Vad har du på dig? stor myströja o troseeeer
Vad ska du göra ikväll? sova:$
Vad är du allergisk mot? Inget typ
Var har du ont? I knät
Använder du hårspray? Nog gör jag det nog
Kan du stå på händer? Ibland
Håkan Hellström eller The Ark? ingen
Salt eller socker? socker.
Gillar du ketchup? ibland
Är du glad nu? Föddes glad
Var du glad igår? Jävligt
Vad dansar du till? massa
Stockholm är... ? Sveriges huvudstad
Göteborg är... ? en stad?
Kan du sjunga? Nej. hahaa
Spaghetti eller makaroner? makaroner.
Land du vill besöka? grekland eller thailand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0