hehehest

tjabbba!
kom hem för ungefär en timme sen. har slaggat hos mormor inatt, o fyfan vad vi har skrattat!
helt sjukt kul är hon.
först drog vi o handlade godis osånt på willys, sen bar det av te donken,(haha, todde jag skulle dö), sen hem te henne på landet.
satt ute sjukt länge o bara snackade om allt. sen senare mot kvällen glodde vi på teve o moffa godis o bara hade det mys. sen somnade hon i ena soffan, o jag låg o försökte lösa korsord i den andra. i typ 2 timmar. eeheheheh.
fanns inget annat att göra, eftersom hon typ inte har några roliga tevekanaler.
så nu är jag är jättetrött. somnade typ vid 2- halv 3, o gick upp halv 10 typ.
så jag har nog inga problems med att somna ikväll inte!
o juste.. vi lever fortfarande? wtf?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0