bloggkungeNNN

Andra ilägget idag, bloggkung!
chilldag, mest leget i sängen o glott film, för jag pallade verkligen nte dra ut idag.
kollade på House of wax. grymt äcklig, grymt gammal men jag har ju fan inte sett den.
men den var klart godkänd.
precis laddat ner What happens in Vegas, vet att den också är gammal, men vadfa-an.
ska kolla på den innan jag får besök av john blund. ehehehehehe.
jag är jätte sugen på te också, så det ska jag gå o fixa nu seru, bloggläsare.
eller snart, ska bara berätta att jag slipper skolan imorn, eneneneneneeeeeee!
mamma hade glömt att köpa nytt busskort, o sivert har bilen imorn, så jaaaaaaa, ingen som helst möjlighet att ta mig till åker då. sånt är soeft.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0