skitnylle


TJENARETJENARE BLOKKEN.
varför luktar det så gott när det regnar ute? hahahahaaaaaaaaa.
men ja, det regnar ute så kändes nte värt att göra mig iordning idag.
bara på med lite kläder osv.
jajajaja, bara för att jag nte har nått annat att skriva om, så tänkte jag berätta att jag ska vara i åker på lördag med mormor o vara typ barnvakt åt lillkusinen elin. så alla som nte har nått för sig kan ju ta o träffa mig då tycker jag. AAVABRA.
och vet ni? jag är typ frisk nuuu!!! eller nästan, men mer frisk än sjuk om vi säger så.
bara litelite hosta, men det orkar vi nte bry oss om.
och ni ba YEEAH lite no care på de.
meeeeeeeen ni ska veta att jag.... ER SKIT CUUL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0