bitch balle

hejhejhejhejhej.
vart o hämtat min mac dator i skolan idag, eftersom jag var sjuk när alla andra fick dom, så då vart de att hämta den idag. mycket awesome, men jävligt svår att lära sig. o får nte igång internet på den heller. men får la läsa instruktions (?) boken. skulle ha städat mitt skåp idag också, men eftersom jag var så jäffffffla smart o glömma skåpsnyckeln så får jag göra det på måndag istället. o jag som har sommarlov. hel vet e.
storhandlat med mor min idag också. köpt lite hårspray,smink,godis.
..mat, tandborstar, shampo osv.
haha nejmen..om vi skulle ta o va lite seriösa nudå.
jag såg en skit söt kille på willys. o det roliga är att han påminner om nån jag känner, men vet nte riktigt vem.
haha nejmen nu ska jag ta o avsluta detta extremt fula inlägg o chilla galet o dricka te.


tja gullet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0