segt med söndagar

tjenatjena!

yeaH, vem var det som gick dirr te globen igår då? DANIS ♥
ja förfan :)
söndag, tråååkigt! usch. skulle dragit te kyrkan idag egentligen men de blev inte så. orkar inte, haha.
men måste fan görat nästa söndag, annars blir jag inte konfimerad. mormor som sällskap då, haha.
så nej, jag går inte dit frivilligt, haha ;)
Idag har jag faktist hjälpt till att sopa på tomten, uhu, duttig jagär :)
sen spelade jag kort med emil, haha :o
Och igår, innan jag gick och la mig, satt jag och skrev ner saker jag behöver,
ojoj, det blev en hel del. så för min del blir det att spara på mina pengar ett tag.
Jag skulle behöva en ny mobil också, har lånat amandas ett tag nu, så jag ska lämna tillbaka den, så nu kommer jag ha en ganska gammal, skruttig lur. men de funkar. bara man kan messa.
Nu ska jag nog kolla film, fast att det är SKIT fint väder ute :o


offh, tunga grejer dedär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0