we R who we R

tjaaa!
jag är skitrött efter gårdagen/natten/morgonen.
grillning o tältning med asaskönt folk!
mötte upp linnea och louise vid ica, sen drog vi o mötte kimberly, sen drog vi tillbaka te ica och köpte allt som vi behövde inför kvällen. Vart en hel del, haha.
sen när vi gjort de, drog vi hem te kimberly och hämta plastmuggar och servetter. Sen kunde vi inte bestämma oss om vi skulle tälta eller inte, vi stog typ en hel timme och grubblade på de, haha!
Tillslut kom vi fram till att vi skulle göra det, så drog vi fram ett 7mannatält ur kimberlys garage och tre sovsäckar.
Sen kom vi på att vi inte kunde släpa med oss alla grejer till stället vi skulle vara på (talludde), och vi hade ingen som kunde skjutsa oss, så vi frågade kimberlys granne om vi kunde få låna deras skottkärra haha!
Och det fick vi, asa snällt. Men ena handtaget var typ helt jävla cp, så den var inte helt lätt att köra.
Sen när vi var framme kom amanda dit också.
Sen slog vi upp tältet, sen efter de var det bara att dra upp i skogen o hämta pinnar osv till brasan.
asa mysigt. Sen kom agge ett tag också. Sen efter några timmar var amanda tvungen att dra, för hon kunde typ nte sova kvar, så kimberly och louise följde med henne ända bort te ica där hon skulle bli upphämtad. Och sen efter en stund drog agge också.
Sen när louise och kimberly kom tillbaka drog vi in o satte oss i tältet, för vi orkade nte springa 24 efter pinnar o skit.
När vi satt där inne började vi inbilla oss saker, som att det var nån som gick utanför tältet osv.
Så vi var skiträdda, så vi ringde bror emil, och klockan var då ungefär halv 12, 12.
Han hade nyss gått och lagt sig, men kom iallafall, snäll som han är.
Han var där med oss ungeför till halv 2, 2 och höll brasan vid liv, för ingen annan av oss andra orkade, haha!
Sen drog han hem igen, och där satt vi kvar som ett gäng luffare.
vi vågade inte gå in i tältet, för de låg lite längre upp, nästan i skogen, så vi satt vid brasan hela natten..eller ah, de var en brasa ungefär till 3..
sen satt vi där, med sovsäckar o filtar och höll på att frysa ihjäl o va aströtta.
sen vid halv 5 plockade vi ner tältet, och vid 5 ringde jag mormor och frågade om hon kunde komma och hämta oss, men självklart ville hon nte ta in skottkärran i bilen, men kom ändå in till åker för att skjutsa hem mig till mfred, så vi fick släpa tillbaka skiten in te åker.
Sen när vi gjort de, drog louise hem, linneas mamma kom och hämtade henne, o min mormor mig, o kimberly drog hem te sig.
sjukt bussig mormor man har måste jag säga!
Sen var det raka vägen te sägen.
vaknade halv tre, och klockan är nu 17.03, så jag har inte hunnit göra så mycket idag.
tror jag ska sätta på nån film o bara softa galet.

BILDER NUDÅ!


















några av alla 1000 bilder som togs igår.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0