egentligen är jag helt krossad.

tjaaafaa-aan.

Det är fan julafton om två dagar :o
tiden går fort somfan. Och jag är fortfarande nte klar med julklapparna.
jag ville att ni skulle veta de. :)

skiiit samma,
fan vad härligt det är med lov! Och eftersom jag nte har skolkat nått på typ.. en månad(?),
så ska jag pierca tungan nu på loveeeet! :D jek er fet klad :)
I fredags var sista dagen i skolan, och på kvällen hade vi avslutning, men dit kunde jag nte ta mig.
bara för att jag måste bo i ÄCKEL mfred. jag hatar verkligen stället.
Idag skulle jag egentligen följa med mamma och annika te tuna park, men jag valde att sova ist.
det ångrar jag nu känner jag.
Jaja, nu ska jag nte sitta och skriva massa random, för nu ska jag in på face ;)




bilden är förbannat jävla vacker.
sådeså


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0