.

Sha!
idag var det helt okej i skolan. fyfan, skrattat typ hela dan idag! haha, you guys made my day, älskarer:*
Sen idag va det konfa. Premiär. det sög. asso verkligen SÖG. fyfan, så jääävla långtråkigt! Fick sitta och lyssna på prellen HELA tiden! fyfan, nte okej.
Sen typ skriva massa papper? Och förklara vem Gud var för oss? Haha, mke sköna kommentarer där ;)
Sen när det var slut, så kom fridas föräldrar och hämtade henne. Sen magdas syster, och hämtade henne.
Så då var det bara jag & agge. Följde med honom till ica, han skulle tydligen träffa alex där.
Och träffar amanda typ utanför ica. Alex hade nte kommit än, så jag&agge följde med henne in på gallerian.
Sen kom alex, sen efter typ 10 min skulle agge och alex dra. Så då vart det jag och amanda. Satt typ i busskuren i.. 10 min? sen kom min buss.
Och GUD, vad jag hatar att åka buss utan sällskap. fyfan för det alltså.
Och GUD, vad jag är taggad tills på lördag! kommer bli så lyckat!
Och nu ska jag duscha :d
pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0