ditt fega svin..

Tjabba!
Fan, de är ganska skönt att skolan har börjat igen. Härligt att träffa alla igen :)
Idag skulle vi egentligen cykla te taxinge, men de blev nte av, pga dehära pissiga vädret, vilket jag tke va brabra (h)
Ist fick vi delas in i grupper typ (?) och typ göra olika sakar i idrottshallen. De sög. Och sen, när skolan va sluta, gick jag, frida,magda&agge ner te bussen ;)
de SPÖregnade.
Juste, när vi kollade på film i skolan ( va en utav sakerna vi oxå fick göra idag ) så började jag tänka på att handbollen börjar ju idag. Det tog ungefär en timma att tänka på vad jag ville, sen bestämde jag mig för att jag ska lägga ner med handbollen. Har spelat i snart 9 år, och nu ska jag sluta. Känns lite konstigt, eftersom handbollen har vart och kommer alltid att vara en del av mitt liv. Men nu har jag bestämt mig för att jag ska sluta. Känner mig aldrig taggad. Så...
Men nu ska jag äta ;)
Kramen §


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0