ät svamp, jag får kramp & du damp.

Yoyoyoyoyo!
Idag va ganska nice dag i skolan, slutade halv 4, vilket va lite mindre bra. men det funka! Vi fick vårat schema idag oxå.
Första lektionen hade vi matte. vi va ute i skogen, vettefan va vi skulle göra, men de va bara att hänga på.
Sen , när vi kom tebax, så hade vi typ engelska tror jag :o Och jag har Susanne. synd om mig.
sen så... hade vi typ lunch, sen typ bild. haha, bästa lektionen idag tamejfan.
sen typ svenska. de sög. vi fick glass. de sög nte.
haha, och nu sitter jag och lyssnar på musik (h)
vettefan om jag ska dra ner te gårn, lär ju nte finnas så roligt folk där.
Det löser sig.
Puss.



Kommentarer
Postat av: damp svamp med lite kramp

Damp med svamp får kramp. Ihihihihihi

2011-07-24 @ 15:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0